Odpowiedzi

2010-03-30T21:01:19+02:00
Odbędzie się on w 2011 r. w Poznaniu.Odbywa się on co 5 lat

BARDZO PROSZĘ!:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T21:01:52+02:00
XIV Międzynarodowy Konkurs Skrzypcowy im. Henryka Wieniawskiego - Poznań 2011 odbędzie się w dniach od 8 do 23 października 2011 roku.
1 5 1
2010-03-30T21:02:12+02:00
XIV Międzynarodowy Konkursu Skrzypcowy im. Henryka Wieniawskiego odbędzie się w dniach 8 - 23 października 2011.
ego głównym pomysłodawcą był bratanek skrzypka - Adam Wieniawski, a organizatorem - Warszawskie Towarzystwo Muzyczne.
1 5 1