Warszawa zajmuje 517 km², a powierzchnia Krakowa jest o 19000 ha mniejsza. Ile km² ma powierzchnia Krakowa?

2 zadanie:
O ile hektarów powierzchnia Poznania jest mniejsza od powierzchni Krakowa, jeżeli Poznania wynosi 261 km²?


Proszę o jak najszybsza odpowiedź.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T21:06:14+02:00
1km2=100ha

1) 517km2=51700ha
51700-19000=32700ha
32700ha=327km2
Odp. Powierzchnia Krakowa wynosi 327 kilometrów kwadratowych.

2) 327km2-261km2=66km2
66km2=6600ha
Odp. Powierzchnia Poznania jest mniejsza od powierzchni Krakowa o 6600 hektarów.

Mam nadzieję, że pomogłam ^^

3 4 3
2010-03-30T21:09:16+02:00
Warszawa -517 km kwadratowych
Kraków-517-190 =327 km kwadratowych
Odp powierzchnia krakowa ma 327 km kwadratowych
zad 2
poznań-261 km²=26100 ha
Kraków-327 km kwadratowych =32700 ha

32700 ha-26100 ha=6600 ha
Odp. powierzchnia poznania jest mniejsza o 6600 ha od Krakowa
4 5 4