Odpowiedzi

2010-03-30T21:06:38+02:00

2.złowił ją pod wieczór gdy myślał , że juz nie złowi żadnej ryby
3.Pojawiły sie kiedy marlin zaczoł krwawic znaczy został zraniony jak rybak go łowił i zwabiła ich jego krew
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T21:06:58+02:00
1.3 dni
2.po kilku godzinach od wyplyniecia pod wieczor
3.po jednym dniu kiedy starzec juz wracal do domu
4Po niemal trzech dniach morderczego wysiłku na morzu Santiago wrocil do domu.
4 2 4
2010-03-30T21:07:47+02:00
1)3 dni
2) wieczór
3)Rekiny pojawiły się po krótkim czasie
4)Wybprwa trwała 3 dni
3 4 3