Odpowiedzi

2010-03-30T21:05:52+02:00
A) liczb 2,5 i 4,8=(2,5+4,8):2=7,3:2=3,65
b) liczb 34,38, 35,21 i 37,54=(34,38+ 35,21+37,54):3=107,13:3=35,71
c) liczb 3,2, 8, 11 i 11,5=(3+2+8+11+11,5):5=35,5:5=7,1
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T21:05:57+02:00
A 2,5 + 4,8 = 7,3 : 2 = 3,65
b 34,38 + 35,21 + 37,54 = 107.13 : 3 = 35,71
c 3,2 + 8 + 11 + 11,5 = 33,7 : 4 = 8,425
2010-03-30T21:06:24+02:00
A)(2,5+4,8)/2=7,3/2=3,65
b) (34,38+35,21+37,54)/3=107,13/3=35,71
c) (3,2+8+11+11,5)/4=33,7/4=8,425