Ja za 10-15 lat - wypowiedz kilku zdaniowa <tylko to ma być tak ze ja juz jestem w tym czasie zdania mają mieć budowe czasu teraźniejszego , czyli np Jestem lekarzem mam dwoje dzieci itp. itd.)
tylko prosze SZYBKOO .....
bardzo dziękuje ! ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T21:11:54+02:00
Jestem szanowanym w Polsce adwokatem. Wykonuję pracę, o której marzyłem od dziecka. Na studiach nie było łatwo, ale się udało. Teraz mogę zapewnić dobry byt mojej 3 osobowej rodzinie (niedługo 4 osobowej). Jestem szczęśliwy/a, ponieważ osiągnąłem w życiu to o czym zawsze marzyłem. Pracę i rodzinę.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T21:16:04+02:00
Jestem lekarzem.Bardzo lubię moją pracę, gdyż mogę pomagać innym. Mam dwoje dzieci i przystojnego męża. Mieszkamy w dużym domu z ogrodem,po którym biegają nasze dwa psy.
Cieszę się, że udało mi się to wszystko osiągnąć, bo dzięki temu jestem szczęśliwa.
2 4 2