Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T21:13:02+02:00
1 Mianownik ósmy
2 Dopełniacz ósmego
3 Celownik ósmemu
4 B ósmego
5 N z ósmym
6 M o ósmym
7 W ósmy!

Pozdro,
Ginger
1 5 1
2010-03-30T21:13:12+02:00
Mianownik- ósmy
dopełniacz- ósmego
celownik- ósmemu
biernik- ósmą
narzędnik- ósmą
miejscownik- ósmej
wołacz ósmo
2010-03-30T21:15:25+02:00
Mianownik:ósmy
dopełniacz:ósmego
celownik:ósmemu
biernik:ósmego ?
narzędnik:(z) ósmym
miejscownik:(o) ósmym
wołacz:ósmy