Odpowiedzi

2009-11-01T17:40:35+01:00
Za:
-poznanie kogos nowego
-wieksze powodzenie u plci przeciwnej
-poprwienie samopoczucia
-poprawienie kondycji
-poprawa kondycji
przeciw:
-mozna doznac kontuzji
-czeste treningi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T17:42:39+01:00
Argumenty za:
-Sprawność fizyczna "Sport to zdrowie"
-Lekkość również ducha "w zdrowym ciele zdrowy duch"
-Dodatkowe miejsce pracy dla nauczycieli
-Lepsze samopoczucie
-Lepsza koordynacja ruchowa
-Relaks, wyładowanie agresji
-Dobry humor, spotkania
-Możliwość zobaczenia nowych miejsc i spotkania nowych ludzi
-Kształtowanie mocnego charakteru
-Kształtowanie uczciwości
-Komfort i poczucie dobrze spędzonego czasu

Argumenty przeciw:
-Ryzyko kalectwa
-Złamania, okaleczenia
Nie ma więcej moim zdaniem kontrargumentów
Sport ma tylko swoje plusy