Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T18:33:36+01:00
1). Apostrofa:
„Wielkieś mi uczyniła pustki w domu moim,
Moja droga Orszulo, tym zniknieniem swoim”

A w zasadzie cały Tren VIII jest apostrofą do Urszuli Kochanowskiej.

2). Epitety:
„maluczką”, „zbytnim”, „wdzięcznie”, „uciesznym”, „szczere”

3). Powtórzenia:
„Tyś za wszytki mówiła, za wszytki śpiewała” - "za wszytki"
„To tego, to owego (...)” - "to"
„Nie masz zabawki, nie masz rozśmiać się nikomu” - "nie masz"
65 4 65
2009-11-01T19:40:12+01:00
Moja droga Orszylo
maluczką, uciesznym
Tys za wszytki mówiła, za wszytki śpiewała
47 1 47