Odpowiedzi

2010-03-30T21:20:18+02:00
Brodząc w wodzie usłyszałem syreni śpiew.
Moi rodzice mówią, że mam słomiany zapał.
Mój dziadek, chociaż ma już 80 lat nadal ma sokoli wzrok.
Kiedy oglądam tv jestem w siódmym niebie. xd
Dwa dni temu obejrzał film pt."Koń trojański".
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T21:24:15+02:00
1. gdy płynełam statkiem na niebie świeciły piękne zółte gwiazdy a księzyc odbijał sie od wody usłyszałam syreni śpiew.
2.Mój kochany i bardzo nierozgarnięty brat ma w sobie słomainy zapał
3. Mja koleżanka Ania ma zeza ale gdy pisze lisciki z moją przyjaciółką Kasią odrazu ma sokoli wzrok.
4. Moja ukochana świnka morska jest tak kochana ze czesto mówie że ma zajecze serce
5. Gdy słońce swieci a ja siedze na plaży a morska woda odbija sie od moich móg czuje sie jak w siódmym niebie
6. Historia jest nudna i bardzo chce mi sie zawsze na niej spac ale ostatnio mówimy o koniu trojańskim wtedy odrazu pobudzam sie do życia.
1 5 1