Odpowiedzi

2010-03-30T21:24:37+02:00
Rośliny: kaktusy , pustynna palma , "pustynne kamienie" , olbrzymi kaktus i Welwiczia
Zwierzęta : lisy stepowe , wilki , zajace , świstaki , skoczki pustynne , pustynne jeże
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T21:27:51+02:00
Zwierzeta
kułan, pantera śnieżna, baktrian oraz koń Przewalskiego,SAJA , lisy stepowe , wilki , zajace , świstaki , skoczki pustynne , pustynne jeże
roslinnosc:
stepy,kaktusy

14 2 14
2010-03-30T21:50:18+02:00
Roślinność:
kaktusy, Welwicza,
zwierzęta:
wilki zające jeże pustynne
4 3 4