Odpowiedzi

2010-03-30T21:33:19+02:00
Po pierwsze zawsze musi być nagłowek w liście prywatnym : Droga Kasiu a w liście oficjalnym : Szanowny Panie . Muszą też być co najmniej 3 akapity . 1 to rozwinięcie np . Na wstępie mojego listu chciałam Cię serdecznie pozdrowić . Rozwinięcie ( po co piszesz ) . Zakończnie : Mam nadzieję że niedługo się zobaczymy . I na końcu oczywiście podpis : Jasiu. A na samej górze w prawym górnym rogu date i miejscowość. Mam nadzieję że pomogłam licze na naj :)
2 3 2
  • Duox
  • Rozwiązujący
2010-03-30T21:34:17+02:00
Dobrze napisany list powinien zawierać:
a) Odpowiednie powitanie i dane
górny, lewy róg- imię, nazwisko, adres,
górny, prawy róg- miejsce, data,
b) wstęp jasno stawiający sprawę w której piszemy
c) rozwinięcie w którym rozwijamy i wyjaśniamy dokładnie o co nam chodzi
d) podsumowanie całości listu (tego co napisaliśmy w pkt b i c)
e) zakończenie i podpis
Np. Z góry dziękuję za pozytywną odpowiedź ,Adam Kowlaski
Do pkt b piszemy jeszcze zwykle.
Piszemy tam jeszcze przed tym Szanowna pani/panie ,drogi/a itp.

3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T21:36:00+02:00
Hey. Na sprawdzianie 6-stych klas miałem maksa więc myśle że pomogę.

Masz tu podane co i jak




Data
Miejscowość
Nagłówek Typu Drogi Kolego
Na początek Wstęp (pamiętaj o akapitach)
Cześć. Co u ciebie słychać? Piszę do ciebie list by przekonać cię do Sportu.
(Teraz Rozwinięcie wpisuj wszystko o co ci chodzi w liście)
Ja Zacząłem grać w siatkówkę. Po kilku miesiącach czuje rezultat zrzuciłem parę kilo mam dużo lepszą kondycje. Nadal mam koński apetyt lecz nie tyję.
(Zakończenie)
Mam nadzieję że to co ci napisałem pomoże ci wziąć się za Brzuszek.


Podpis

(ewentualnie możesz dać Post Scriptum)
PS. Obmówimy to jeszcze po wakacjach.


Mam nadzieje że pomogłem To tyle co wiem na ten temat :)
2 5 2