Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T21:31:54+02:00
Węgiel + wodór + tlen = tłuszcz
19 + 3 + 3 = 25
aby otrzymać 1 kg czyli 100dkg wynik(25) należy pomnożyć obydwie strony równania przez 4, wychodzi więc:
76 + 12 + 12 = 100
Odpowiedź do zadania brzmi: w kilogramie tłuszczu jest 76dkg węgla, 12dkg wodoru i 12dkg tlenu.
47 4 47
2010-03-30T21:32:06+02:00
1kg = 100 dag

19 + 3 + 3 = 25

Węgiel:
19/25 * 100 = 76 dag

Wodór:
3/25 * 200 = 12 dag

Tlen:
3/25 * 100 = 12 dag

Licze na najlepsze:).

67 4 67
super XD dzięki za ekstra rospiskę - teraz już wiem co sie z czego wzięło XDXDXD dzięki :*