PiLnE!!! daje najj ;DD
hehe


a więc jak mogę zrobić plakat na temat '' matka w oczach dziecka''
żeBy byŁ zrobiony orginalną tEchniką, chodzi mi o to żeBy byŁ fajny ciekawy i ładny.

mam jeden pomysł:

narysować na kartce serce a wokół tego promienie takie jakby u słońca a wokoło tego chmurki z napisami takimi jak m.in miłość , opiekuńczość itp.

ale chciałabym zrobić coś bardziej orginalnego i fajnego ;DD

z gÓry dziĘki ;DD

3

Odpowiedzi

2010-03-30T21:33:53+02:00
A może jakieś zdjęcia z gazet?
Spróbuj.
2010-03-30T21:35:04+02:00
Możesz wykonać kolaż, (z wycinków z gazet?) w którego centrum znajdzie się oko, którego źrenicą będzie dziurka od klucza, w której znajdzie się portret matki. Tło mogą stanowić wizerunki dzieci.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T21:39:15+02:00
Narysuj na kartce dzieciece oczy i w nich wypisz wyraz mama i wokol niego milosc opiekunczosc ...