Odpowiedzi

2010-03-30T21:40:33+02:00



Każde przykazanie jest trudne do wypełnienia dlatego trzeba mieć upór i odwagę alby się z nim zmierzyć i nie dać się pokonać szatanowi.Dla mnie najtrudniejszym przykazaniem jest "Pamiętaj aby dzień święty święcić",bardzo ciężko mi je wypełnić, ponieważ nie zawsze umiem oderwać się od codziennych zajęć i iść do kościoła.Bardzo staram się dożyć do doskonałości.

15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T22:38:10+02:00
Najtrudniej jest mi zachować pierwsze przykazanie kościelne, ponieważ jestem człowiekiem wiecznie zajętym. Mam mnóstwo zajęć szkoła znajomi rodzina itd. Trudno także jest mi znaleźć wolny czas na modlitwę na mszy świętej. Trudności te mogę pokonać poprzez modlitwę która umocni mnie i pozwoli znaleźć wolną chwilę od pracy.
22 3 22