Potrzebuję minimum 3 tytuły jakichś książek historycznych, w których można znaleźć coś na temat kultury i sztuki w czasach Stanisława Augusta Poniatowskiego.
Jak nie znacie to nie pisać . Jeżeli będzie mniej niż 3 to będzie usuwane.

2

Odpowiedzi

2010-03-30T21:51:38+02:00
Marian Braudys " Nieznany książe Ponietowski"
Elżbieta Centkowska " Ostatni monarcha: opowieść o Stanisławie Auguście Poniatowskim "
Józef Hen " Mój przyjaciel Król " liczę na naj :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T21:57:20+02:00
Oświecenie (Mieczysław Klimowicz)
Niezbędnik sarmaty. Wstęp. (Jacek Kowalski, dużo fragmentów)
Operon, Vademecum Matura, dział kultura
Oświecenie / oprac. Alicja Badowska, Tomasz Przedpełski.
www.karo.umk.pl