Odpowiedzi

2010-03-30T21:48:50+02:00
Zegarek ! to bardzo zmechanizowany przedmiot który z dokładnością co do 1 sekundy wskazuje czas.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T21:50:54+02:00
IPhone to urządzenie posiadające funkcje telefonu komórkowego oraz odtwarzacza mp3 iPod. Sprzęt obsługuje się używając jednego przycisku oraz 3,5-calowego ekranu dotykowego automatycznie wyłączanego przy zbliżeniu do ucha.

:)
1 5 1