Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T22:00:38+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1mol amoniaku-----22,4dm3
xmoli amoniaku-----122dm3
x=5,4mola amoniaku
1 5 1
2010-03-30T22:09:23+02:00
1mol to 22,4dm3
czyli 122dm3/22,4dm3=5,4moli