Odpowiedzi

2010-03-30T21:54:03+02:00
według mnie po pierwsze międzynarodowe zróżnicowanie poziomów rozwoju gospodarczego i wysokości płac
po drugie występowanie różnic w szeroko rozumianych kosztach (np. wydatki na transport, podatki etc.) lepsze możliwości po trzeciekształcenia i poprawy sytuacji materialnej dzieci
różnice w zapotrzebowaniu na określoną specyfikę zawodu poztywne polacy na emigracj sa bexpieczni poniwaz nie martwia sie o to ze moga wyjechac do obozów koncentracyjnych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T22:09:03+02:00
Pozytywne:
- Polacy, którzy wyjechali mogą zarobić
- Poziom między zachodem a Polska się równa - telefony, ubrania etc.
- Polacy kształcą się pod kontem językowym
- W Polsce jest więcej miejsc pracy
Negatywne:
- Wykwalifikowana kadra wyjeżdża za granicę
- Często ludzie, którym się udało wzbogacić za granicą zostają tam na stałe
- Często rodziny, których członkowie wyjeżdżają za granicę się rozpadają
- Niszczona jest polska kultura oraz tradycja
5 4 5