Odpowiedzi

2010-03-30T21:55:33+02:00
1 Valdés
• 2 Dani Alves
• 3 Piqué
• 4 Márquez
• 5 Puyol (c)
• 6 Xavi
• 8 Iniesta
• 9 Ibrahimović
• 10 Messi
• 11 Bojan
• 13 Pinto
• 14 Henry
• 15 Keita
• 16 Sergio B.
• 17 Pedro
• 18 Milito
• 19 Maxwell
• 21 Czyhrynski
• 22 Abidal
• 24 Yaya Touré
• 26 Bartra
• 27 Oriol
• 28 dos Santos
• 28 Rubén
• 31 Assulin
• 31 Fontàs
• 33 Muniesa
• 34 Thiago
• 35 Jeffren
• 35 Soriano
• trener: Josep Guardiola

Te numerki to numer na koszulce. ;)
literka C oznacza kapitana drużyny.
2010-03-30T21:56:01+02:00
1 Valdés
2 Dani Alves
3 Piqué
4 Márquez
5 Puyol (c)
6 Xavi
8 Iniesta
9 Ibrahimović
10 Messi
11 Bojan
13 Pinto
14 Henry
15 Keita
16 Sergio B.
17 Pedro
18 Milito
19 Maxwell
21 Czyhrynski
22 Abidal
24 Yaya Touré
26 Bartra
27 Oriol
28 dos Santos
28 Rubén
31 Assulin
31 Fontàs
33 Muniesa
34 Thiago
35 Jeffren
35 Soriano
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T21:57:51+02:00
TO SĄ WSZYSCY PILKARZE KTÓRZY SA I BYLI PILKARZAMI ! UPOZADKOWANI ALFABETYCZNIE
A
* Abelardo
* Éric Abidal
* Demetrio Albertini
* Paulino Alcántara
* Thiago Alcántara
* José Ramón Alexanko
* Miguel Ángel Alonso
* Pichi Alonso
* Quique Álvarez
* Guillermo Amor
* Emmanuel Amunike
* Sonny Anderson
* Patrik Andersson
* Antonio de la Cruz
* Steve Archibald
* Francesc Arnau
* Mikel Arteta
* Pedro María Artola
* Juan Manuel Asensi
* Gai Assulin

B

* Haruna Babangida
* Vítor Baía
* Jon Bakero
* José María Bakero
* Domènec Balmanya
* Sergi Barjuán
* Estanislao Basora
* Gabriel Bau
* Aitor Beguiristáin
* Raúl Belén
* Juliano Belletti
* Julio César Benítez
* Marc Bernaus
* Miguel Bernardo Bianquetti
* Gustau Biosca
* Laurent Blanc
* Frank de Boer
* Ronald de Boer
* Winston Bogarde
* Mark van Bommel
* Roberto Bonano
* Alberto Botía Rabasco
* Giovanni van Bronckhorst
* Francisco Bru
* Carles Busquets
* Sergio Busquets

C

* Martín Cáceres
* Ramón María Calderé
* Diego Capel
* Francisco José Carrasco
* Albert Celades
* Philippe Christanval
* Thomas Christiansen
* Paco Clos
* Francesco Coco
* Phillip Cocu
* Fernando Couto
* Marc Crosas
* Jordi Cruijff
* Johan Cruijff
* Luis Cubilla
* Zoltán Czibor
* Dmytro Czyhrynski

D

* Damià
* Daniel Alves
* Edgar Davids
* Jesús Antonio De la Cruz


D cd.

* Deco
* Frédéric Déhu
* Giovani dos Santos
* Jonathan dos Santos
* Christophe Dugarry
* Richard Dutruel

E

* Edmílson
* Robert Enke
* Josep Escolà
* Samuel Eto'o
* Evaristo de Macedo
* Santiago Ezquerro (piłkarz)

F

* Cesc Fàbregas
* Enrique Fernández
* Roberto Fernández
* Albert Ferrer
* Luís Figo
* Martí Filosia
* Andreu Fontàs
* Josep María Fusté

G

* Gabri
* Jesús Garay
* Roger García
* Sergio García
* Luis Javier García Sanz
* Salvador García
* Delfí Geli
* Geovanni
* Giovanni Silva de Oliveira
* Ludovic Giuly
* Jon Andoni Goikoetxea
* Jordi Gómez Garcia
* Josep Gonzalvo
* Mariano Gonzalvo
* Fernand Goyvaerts
* Sigfrido Gràcia
* Josep Guardiola
* Eiður Guðjohnsen

H

* Gheorghe Hagi
* Henrique
* Thierry Henry
* Juan Carlos Heredia
* Ruud Hesp
* Cristian
* Alaksandr Hleb
* Mark Hughes

I

* Zlatan Ibrahimović
* Andrés Iniesta

J

* Albert Jorquera

K

* Keirrison de Souza Carneiro
* Seydou Keita
* Patrick Kluivert
* Sándor Kocsis
* Meho Kodro
* Ronald Koeman
* Igor Korniejew
* Hans Krankl
* Bojan Krkić
* Ladislao Kubala

L

* Henrik Larsson
* Michael Laudrup
* Pedro Rodríguez Ledesma
* Gary Lineker
* Jari Litmanen
* Julen Lopetegui
* Gerard López
* Maxi López


L cd.

* Jesús Olmo Lozano
* Luis Enrique
* Albert Luque

M

* Eduardo Manchón
* Diego Maradona
* Marc Bartra
* Marinho Peres
* Rafael Márquez
* Mariano Martín
* Eulogio Martínez
* Francisco Martos
* Rubén
* Maxwell Scherrer Cabelino Andrade
* Gaizka Mendieta
* Lionel Messi
* Gabriel Milito
* Rubén Miño
* Lluis Miró
* Julio Alberto Moreno
* Tomás Moreno
* Thiago Motta
* Lucien Muller
* Marc Muniesa
* Víctor Muñoz

N

* Miguel Ángel Nadal
* Fernando Navarro
* Nayim
* Johan Neeskens
* István Nyers

O

* Gbenga Okunowo
* Oier Olazábal Paredes
* Oleguer
* Ferran Olivella
* Melanio Olmedo
* Antonio Olmo
* Andrea Orlandi
* Marc Overmars

P

* Daniel Pacheco
* Mauricio Pellegrino
* Iván de la Peña
* Jesús Pereda
* Alfonso Pérez
* José Manuel Pesudo
* Emmanuel Petit
* Carlos Peña
* Marcos Alonso Peña
* José Manuel Pinto
* Gerard Piqué
* Juan Antonio Pizzi
* Franz Platko
* Gheorghe Popescu
* Luis Prais
* Robert Prosinečki
* Carles Puyol

Q

* Ricardo Quaresma
* Quini

R

* Antonio Ramallets
* Cayetano Ré
* Rüştü Reçber
* José Reina
* Miguel Reina
* Michael Reiziger
* Carles Rexach
* Oriol Riera
* Joaquim Rifé
* Juan Román Riquelme

A TO SĄ OBECNI POŁKARZE:


~~Bramkarze: Víctor Valdés (FC Barcelona),

~~Prawi obrońcy: Alves (FC Barcelona),

~~Środkowi obrońcy : Piqué (FC Barcelona), Puyol (FC Barcelona), Czyhrynski (FC Barcelona),

~~Lewi obrońcy: Abidal (FC Barcelona),

~~Środkowi pomocnicy: Xavi (FC Barcelona), Touré Yayá (FC Barcelona),

~~Lewi pomocnicy: Iniesta (FC Barcelona),

~~Napastnicy (wybór dwóch): Messi (FC Barcelona), Ibrahimović (FC Barcelona),

~~Trenerzy: Guardiola (FC Barcelona),
1 5 1