Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T22:28:10+02:00
B)
x(x-4)=8
x²-4x=8 / √
x-2x=2,82
-1x=2,82 / :(-1)
x=-2,82

chyba źlee.;/


a)
(5x)²=7
25x²=7 / :√
5x=2,64 / :5
x=0,528

też chyba źlee..
1 5 1
2010-03-30T22:34:41+02:00
A) 25x²=7
x²=7/25
x = √7/5 lub - √7/5
b) x(x-4) = 8
x² - 4x - 8 = 0
Δ=4²- (-8)×4 = 16 + 32 = 48
√Δ= √48 = 4√3
x1 = 4+4√3 / 2 = 2+2√3
x2 = 4 - 4√3 / 2 = 2 - 2√3
c) x²-x√2-1=0
Δ = √2² - 4 × (-1) × 1 = 6
√Δ = √6
x1 = √2 + √6 / 2
x2 = √2 - √6 / 2