1.Zaznacz cyfrę dziesiątek i zaokrąglij podane liczby do setek:
279=
113=
825=
987=
2225=
7853=
4066=
9964=
2.Wypisz liczby naturalne, których zaokrąglenie do dziesiątek wynosi 520.
3.Podkreśl liczby, których zaokrąglenie do setek jest równe 400:
379,421,468,352,442,449,399,400,305

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T17:54:01+01:00
279=300
113=100
825=800
987=1000
2225=2200
7853=7800
4066=4100
9964=10000

zad2
515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524

zad3
379, 421, 352, 442, 449, 399, 400
28 4 28
2009-11-01T17:55:48+01:00
1.
279-cyfra dziesiątek 7
113-cyfra dziesiątek 1
825-cyfra dziesiątek 2
987-cyfra dziesiątek 8
2225-c.dziesiątek 2
7853-c.dziesiątek 5
4066-c.dziesiątek 6
9964- c.dziesiątek 6

279≈300
113≈100
825≈800
987≈1000
2225≈2000
7853≈8000
4066≈4000
9964≈10000

2.
515≈520
516≈520
517≈520
518≈520
519≈520

3.
379
352
399
18 3 18