Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T21:58:55+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
MSO₂=64u
64g SO₂------22,4dm3
160g SO₂------xdm3
x=56dm3
1 5 1
2010-03-30T21:59:41+02:00
Masa SO2 = 64g/mol

160g. SO2 - x dm^3 SO2
64g. SO2 - 22,4dm^3 SO2
x= 56 dm^3

Odp. Zajmie 56 dm^3
2010-03-30T22:00:50+02:00
M SO2=32 g/mol + 32 g/mol ==64 g/mol

64 g ---22,4 dm3
160g ---x

x=56 dm3 ->zajmowana Objętość