Na jutroooo dam naj w 3 zdaniach pliss
Do czego zobowiązuje nas I przykazanie Boże?
Do czego zobowiązuje nas II przykazanie Boże?
Do czego zobowiązuje nas III przykazanie Boże?
Do czego zobowiązuje nas IV przykazanie Boże?
Do czego zobowiązuje nas V przykazanie Boże?
Do czego zobowiązuje nas VI przykazanie Boże?
Do czego zobowiązuje nas VII przykazanie Boże?
Do czego zobowiązuje nas VIII przykazanie Boże?
Do czego zobowiązuje nas IX przykazanie Boże?
Do czego zobowiązuje nas X przykazanie Boże?
DaM NAJ

2

Odpowiedzi

2010-03-30T22:06:30+02:00
Pierwsze przykazanie: nakłada obowiązek stawiania Boga na pierwszym miejscu w naszym życiu. Tego Boga mamy poznać przez wiarę, Jemu w pełni zaufać i umiłować Go przez wypełnianie Jego woli wyrażonej w przykazaniach.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T22:08:02+02:00
I. Będziemu czcić tylko pana boga a nie inne bustwa.
II. Nie będziemy używać nadaremnie imienia pan boga swego. Chyba że w jakiejś tragedii czy w modlitwie.
III. Abyśmy w dzień święta nie pracowali cięzko.
4. Aby swoich rodzicow szanowac.
5. Aby nie popełniać morderstw.
6. Aby nie cudzołóżyć .
7. Aby nie okradać bliznich.
8. Nie kłamać przeci swemu blizniemu.
9.Aby nie pożądać żony bliżniego swego.
10.Aby nie pozadać rzeczu bliznich.