Odpowiedzi

2010-03-30T22:12:43+02:00
N-pierwsza liczba
n+(n+2)+(n+4)+(n+6)+(n+8)+(n+10)+(n+12)=28
7n+42=28
n=-2
Są to liczby: -2,0,2,4,6,8,10
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T22:14:57+02:00
Suma siedmiu kolejnych liczb parzystych jest równa 28. co to za liczby?? wiem, że liczba parzysta przyjmuje postać 2k+1
2k+1 t o niepaezysta

kolejne parzyste to:
2k;2k+2;2k+4;2k+6;2k?+8 itd
2k+2k+2+2k+4+2k+6+2k+8+2k+10+2k+12=28
14k=28-42
14k=-14
k=-1

są to liczby:
-2;0;2;4;6;8;10