Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T22:29:59+02:00
Dane:
v-10 cm/s
S- 25 cm

Szukane:
t- ?

Rozwiązanie:
S= v*t

po przekształceniu wzoru:

t= S/v
t= 25 cm / 10 cm/s
t= 2,5 s.

Odp. Ruch ciała trwał 2,5 s.
6 1 6
2010-03-30T22:37:19+02:00

awsed - ma w profilu, że szkoła ponadgimnazjalna(doradzam czytanie tekstu ze zrozumieniem)

Pytasz o zadanie, gdzie trzeba podstawić wzór i już. No to masz:

s=at²/2
wiesz, że a=v/t stąd s=v*t/2
przekształcasz t=2s/v=50/10=5 sekund.

3 5 3