Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T22:31:49+02:00
Na mocy Traktatu w Verdun zawartego w 843 roku państwo Karola Wielkiego podzielono między synów Ludwika I Pobożnego: Lotara, Karola Łysego i Ludwika Niemieckiego. Podział ten położył podwaliny pod powstanie w przyszłości Francji, Niemiec i Włoch.
3 5 3
2010-03-30T22:32:53+02:00
Lotar, Karol Łysy i Ludwik Niemiecki [to byli 3 bracia]

Jak pomoglem daj najlepsza ;)
4 3 4