Odpowiedzi

2010-03-30T22:37:02+02:00
Należy pamiętać iozbrodni katyńskiej ponieważ to część polskiej historii . Opowiada o masowych mordach dokonanych na polskich oficerach i ofiarach czystek politycznych Stalina. liczę na naj
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T22:37:57+02:00
Zbrodnia katyńska w 1940r, okrutna zbrodnia wykonana przez NKWD (tajna rosyjska policje) zgineło w niej około 7tys. osób, w czym około tysiąca polskich oficerów. Pamięć o takich wydarzeniach, nie może zaniknąć. Każdy polak powinien znać zbrodnie wyrządzone na jego rodakach, gdyż wtedy ma podstawowe pojęcie o historii jego państwa.
2 3 2