Odpowiedzi

2010-03-30T22:41:29+02:00
Wg. żydów Jezus chrystus nie był zbawicielem (mesjaszem). Oni wciąż oczekują na niego. Wiążę sie to z tym że nie uznają nowego testamentu. licze na naj.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T22:42:00+02:00
Ponieważ tam panowała armia rzymska, która zabijała rzydów jeśli tak chciał herod
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T22:43:57+02:00
Z prostego powodu: nie uznali go za Mesjasza, zapowiadanego przez proroków Izraelskich. Głosił niewygodne nauki, które się ludności żydowskiej nie podobały. Dlatego też Żydzi po dziś dzień liczą, że mają 4000 tyś. któryś tam rok, bo dla nich urodzony w II w. p.n.e. Jezus Chrystus nie był przepowiadanym Mesjaszem, tak jak dla chrześcijan. Myślę, że tyle Ci wystarczy.

Czółko,
Frizen