Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T22:44:20+02:00
S=25cm
v=10cm/s t=?
Vp=0 t=2s/v t=2*25cm
podzielic na 10cm/s=50cm podzielic na 10cm/s=5s ;]
2010-03-30T22:47:04+02:00
Dane
V=10m/s
s=25cm=0,25 m
Oblicz
t=?
Wzory
s=at2/2
a=V/t
Rozwiązanie
s=at2/2 za a wstawiamy V/t i otrzymujemy
2s=(V/t)*t2
2s=V*t
t=2s/V
t=2*0,5/10
t=1/10 s
Rachunek jednostek
[t]=[m/m/s]=[s]
odpowiedź
Ruch ciała trwał 1/10 s