Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T22:49:06+02:00
Drodzy Nauczyciele z okazji tych nadzchodzących Swiąt Wielkanocnych życzymy Wam dużo zdrowia szczęśćia, spełnienia marzeń, sukcesów zawodowych, a także spędzenia tych Świąt w rodzinnej atmosferze.
3 3 3
2010-03-30T22:50:43+02:00
Zdrowia, szczęścia, pomyślności. W pierwsze święto dużo gości. W drugie święto dużo wody, to dla zdrowia i urody. Dużo jajek kolorowych i świąt wesołych. Życzy...
6 4 6
2010-03-30T22:52:35+02:00
W imieniu całej (klasy, szkoły), chiał(a)bym życzyć wesołych i pogodnych świąt. Niech ten czas będzie dla pani/pana okresem odpoczynku od nas i od szkoły.
5 4 5