Polacz nazwe ruchmego polaczenia kosci (stawu) z odpowiednim opisem.

1.STAW KOLISTY a. powierzchnie kosci wykonuja ruch slizgowy

2.STAW ZAWIASOWY b. Ruchy kosci sa możliwe w wielu plaszczyznach

3.STAW PLASKI c. Kosc moze sie poruszac tylko w jednej plaszczyznie

3

Odpowiedzi

2009-11-01T17:58:56+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T17:59:39+01:00
2009-11-01T18:29:17+01:00
1.STAW KOLISTY ---> c. Kosc moze sie poruszac tylko w jednej plaszczyznie

2.STAW ZAWIASOWY ---> b. Ruchy kosci sa możliwe w wielu plaszczyznach

3.STAW PLASKI ---> a. powierzchnie kosci wykonuja ruch slizgowy


:)