Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T22:53:04+02:00
Przyrost naturalny = liczba urodzeń - liczba zgonów = 3580 - 4110 = -530
Saldo migracji = przyjazdy(imigracja) - wyjazdy(emigracja) = 715 - 760 = -45
2 3 2
2010-03-30T22:57:29+02:00
Przyrost naturalny to nic innego jak U- urodzenia Z-zmarli(zgony) PN-przyrost naturalny

U-Z=PN
3580-4110= -530

a saldo migracji :
I-imigracja
E-emigracja
SM- saldo migracji
I-U=SM
715-760= -45
1 5 1