Odpowiedzi

2010-03-30T23:19:47+02:00
Objetość (V) jest to wysokość (H) razy pole podstawy (PP)
pole powierzchni jest to 2xpole podstawy (PP) dodać pole boczne(PB) czyli 4 pozostałe ściany
1 5 1
2010-03-30T23:20:48+02:00
Pole powierzchni graniastosłupa to 2 pola podstawy plus pola ścian bocznych:
P=2Pp+Pb

Objętość to pomnożone krawędzie podstawy i wysokość:
V=abH
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T23:21:14+02:00
Na twoim poziomie graniastosłup ma 2 jednakowe podstawy

pole całkowite to suma pól 2 podstaw i pola bocznego

Pc=2Pp+Pb
potem trzeba liczyć w zależności od tego, czym jest podstawa, ale wzór zawsze ten sam


v=pole podstawy razy wysokość
v=Pph
1 5 1