Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T23:53:23+02:00
11001 31 19
100011 43 23
10011 23 13
1011000011000110 130306 B0C6
1110001 161 71
.01 .2 .4
Tego nie potrafię zrobić bo w zapisie dziesiętnym jest to ułamek okresowy
10101011111001 25371 2AF9
111110100 764 1F4

2 4 2
2010-03-30T23:56:19+02:00
25=16+9=3*8+1=16+8+1
H (szesnastkowy): 19 ; O (ósemkowy): 31; D (dwójkowy): 11001
35=32+3
H: 23; O: 43; D: 100011
19=16+3
H: 13; O: 23; D: 10011
45254= 32768+8192+4096+128+64+4+2
H: b0c6; O: 130306; D:1011000011000110
113=64+32+16+1
H: 71; O: 161; D: 1110001
1/4=2^-2=4*1/16=2*1/8
H: 0,4 ; O: 0,2 ; D: 0,01
4/9
H: 4/9; O: 4/11; D:100/1001
11001= 8192+2048+512+128+64+32+16+8+1
H: 2af9; O: 25371; D: 10101011111001
500=256+128+64+32+16+4
H: 1f4; O: 764; D: 111110100
3 2 3