Zapisz w zeszycie zdania z podanymi utartymi zwrotami zawierającymi imiesłowy. Pamiętaj o poprawnej interpunkcji.

począwszy od..., skończywszy na... prawdę powiedziawszy
biorąc pod uwagę nie wdając się w szczegóły podsumowując



Proszę to pilne :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T18:44:16+01:00
Wszystko począwszy od samochodów, a skończywszy na motorach
Prawdę powiedziawszy, trzeba to zrobić.
Biorąc pod uwagę wszystkie korzyści polecam produkt.
Nie wdając się w szczegóły odpowiem autorowi najprościej jak się da.
Podsumowując stwierdzam, ze medycyna potrafi radzić sobie z defektami naczyń krwionośnych.


24 3 24
2009-11-01T18:52:39+01:00
Począwszy od A skończywszy na Z Adam wszystko przemyślał.
Prawdę powiedziawszy żle postąpił.
Biorąc pod uwagę jak się zachował...
Wiec podsumowując i nie wdając się w szczegóły proszę o zrozumienie.
13 4 13