Odpowiedzi

2010-03-31T06:33:35+02:00
P=126√3
a=6
H=?

Pc=2Pp+Pb
Pp=a²√3/4=36√3/4=9√3
Pb=3*a*H=3*6*H=18H

Pc=2Pp+Pb
126√3=18H+18√3
18H=126√3-18√3
18H=180√3 //:18
H=6√3



11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T07:09:22+02:00
Pc = 126√3
a = 6
Pc = (2a²√3)/4 +3aH
(2a²√3)/4 +3aH = 126√3
(2*6²√3)/4+3*6*H = 126√3
72√3 /4 +18H = 126√3
18√3+18H = 126√3
18H = 126√3-18√3
18H = 108√3 |:18
H = 6√3
Krawędź boczna = H = 6√3
16 4 16