Odpowiedzi

2010-03-31T07:20:47+02:00
A)k=7n /:7
n=k/7

b)a=k+6 /-6
k=a-6

c)z=7-y /+y
y+z=7 /-z
y=7-z

d)d=a+bc /-a
d-a=bc /:b
c=(d-a)/b
6 3 6
2010-03-31T07:22:09+02:00
A) 7n=k /:7
n= k/7

b) a=k+6
-k=-a+6 /:(-1)
k=a-6

c) y= 7-z

d) d=a+bc
bc=a-d
c(b)=a-d/(-b)
c=ab+bd
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T08:11:33+02:00
A) k=7n ;n
7n = k /: 7
n = k/7

b) a=k+6 ;k
k + 6 = a
k = a - 6

c) z=7-y ;y
7 - y = z
-y = z - 7 /: (-1)
y = -z + 7

d) d=a+bc ;c
a + bc = d
bc = d - a /: b
c = (d - a) : b
3 4 3