Odpowiedzi

2010-03-31T07:40:42+02:00
Jedzenie jest częścią naszego życia, w związku z tym powinno dostarczać nie tylko podstawowych składników odżywczych, ale i przyjemności. Wybór właściwych produktów w naszej codziennej diecie ma ogromne znaczenie dla zapewnienia zdrowia, energii życiowej i dobrego funkcjonowania. Odpowiednie jedzenie pozwala zachować piękne włosy, paznokcie i jędrne ciało. Jedzenie powinno być jak najbardziej urozmaicone. Codziennie powinno się spożywać produkty zbożowe, mleczne, wysokobiałkowe (ryby, mięso), warzywa i owoce.
Należy się zdrowo odżywiać, ponieważ możemy nawabić się różnych chorób typu:Rak okrężnicy, prostaty, sutka i odbytnicy,
Rak przełyku, jamy ustnej i żołądka, Próchnica
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T07:43:53+02:00
Należy prowadzić zdrowy styl życia. Będziesz miał więcej energii i nie będziesz miał problemów zdrowotnych. Jedząc niezdrowo narażasz się na różnego rodzaju powikłania z tym związane. Z powodu takiego trybu życia możesz nawet umrzeć.