Odpowiedzi

2009-11-01T18:04:37+01:00
1 chlor + wodór
2 wodorek azotu
3 tlen + wodór -> woda
4 wodorek magnezu
5 siarkowodór

2009-11-01T18:13:27+01:00
Chlor+wodór=chlorowodór
azot+wodór=wodorek azotu
wodór+tlen=tlenek wodoru=woda
magnez+wodór=wodorek magnezu
wodór+siarka=siarkowodór
dasz naj?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T21:16:46+01:00
Chlor + wodór ---> chlororodór
Azot + wodór ---> wodorek azotu (amoniak)
tlen + wodór --> woda
magnez + wodów ---> wodorek magnezu
wodór + siarka ---> siarkowodór (wodorek siarki)