Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T08:16:36+02:00
Moim zdaniem lepszym źródłem wiedzy jest książka, ponieważ w książkach bardzo szczegółowo zawarte są informacje, od których często odbiega telewizja. Po przez czytanie książek możemy także wzrokowa\o zapamiętać niektóre słowa i w ten sposób nauczymy się ortografii. Z łatwością będziemy również pisać opowiadania.
10 3 10
2010-03-31T08:20:31+02:00
Uważam, że lepszym źródłem wiedzy jest książka, ponieważ pozostawia czytelnikowi ocenę, której nie są pozbawione media. Daje więcej informacji, szczegółów na dany temat.
Książka odpowiada często na nurtujące nas pytanie. Do niej możemy zajrzeć gdy czegoś szukamy. W telewizji informacje są ustalone i nie możemy sobie wybrać konkretnego tematu. Nie można jednak zapominać o tym, że telewizja jest często naszym pierwszym oknem na świat. To w niej dowiadujemy się co wydarzyło się na świecie, kiedy i gdzie. Ponad to telewizja często daje informacje w łatwiej do zapamiętania oprawie oraz treści, tak aby widz mógł zrozumieć sens nadawanego programu.
8 3 8