Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T09:30:30+02:00
Główne wydarzenia
-afera hazardowa (przesłuchanie w tej sprawie premiera Tuska)
-sprawa seksafery w samoobronie wyroki w sądzie dla Leppera i Łyżwińskiego
-rozpoczęcie po 12latach procesu zabójstwa generała Marka Papały
-wybory nowego prezydenta na Ukrainie Janukowicz (było głosno ze sfałszowano wyniki)
-atak terorystyczny w moskiewskim metrze (około 40 osób zgineło)
-trzęsienie ziemi na Haiti
-tsunami i trzęsiene ziemi w Chile
2010-03-31T09:31:34+02:00
- zamach w Moskwie,
- zaproszenie przez Putina Donalda Tuska,
- zaproszenie przez Barack'a Obama Donalda Tuska a nie Prezydenta , a więc świadczy to o tym, że nasz prezydent jest mało poważany w innych krajach,
- nowe wybory prezydenckie, które mają się odbyć, a już dziś jest o nich bardzo głośno, kampanie wyborcze i kłamstwa polityków kierowane do ludzi, żeby przekonać ich do swojej partii,