Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T09:50:26+02:00
Setna część metra : 1m/100 = 1cm
Tysięczna część tony: 1T/1000 = 1kg
24ta część doby: 1 godzina
60ta część godziny: 1minuta
Jaką część tygodnia stanowi środa: 1/7
Jaka część roku stanowi 25 luty: 1/365 lub 1/366 w roku przestępnym
Jaką część roku stanowi luty: 365/28 = 13,03
4 5 4
2010-03-31T09:57:19+02:00
Jak nazywa sie:
setna czesc metra to centymetr
tysieczna czesc tony to kilogram
24czescdoby to godzina
60czesci godziny to minuta
jakoczesctygodnia stanowi sroda to 1/7
jako czescroku stanowi dzien25 lutego to 1/365 lub 1/366(jesli rok jest przestępny)
jako czesc roku stanowi miesioc luty to 28/365 lub 29/366