Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T09:59:06+02:00
Za pomocą
czterech siódemek i być może znaków działań arytmetycznych(*;+-) i nawiasach przedstaw liczby całkowite 5, 8, 9.
np. 7;7-7;7=0
(77-7);7=10
(7*7-7);7


a) 7 7 7 7 =5
7 - (7 + 7) : 7 = 5

b) 7 7 7 7 =8
(7 * 7 + 7) : 7 = 8

c) 7 7 7 7=9
7 + (7 + 7) : 7 = 9
3 3 3
2010-03-31T10:53:21+02:00
Za pomocą czterech siódemek i być może znaków działań arytmetycznych(*;+-) i nawiasach przedstaw liczby całkowite 5, 8, 9.
np. 7;7-7;7=0
(77-7);7=10
(7*7-7);7
a) 7-( 7+ 7) /7 =7-14/2=7-2=5
b)[ 7+ 7* 7]/ 7= (7+49)/7=56:7=8
c) 7+ (7 +7)/ 7=7+14/2=7+2=9
2 3 2