Przetłumacz na Polski :

Travel a lot
get good salaries
use a computer
work indoors
work 9 to 5
start early in the morning
work part-time
work outhdoors
work shifts
work long hours
wear uniform
work with their hands

Przetłumacz na Angielski :

Kelneer powinien być spokojny i cierpliwy

prawnik powinien być godny zaufania i z wyobraźnią

Kierowca busa powinien być odważny, spokojny, cierpliwy

Ochroniasz powinien być odważny, spokojny, cierwpliwy

SPrzedawca powinien być spokojny i zwyobraźnią

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T18:10:41+01:00
Dużo podróżować,używać komputera, pracować w pomieszczeniu, pracować od 9 do 5, wstawać wcześnie rano , pracował na pół etatu, pracować na świeżym powietrzu, pracować na zmianę, pracować całymi godzinami, nosić mundur(ek), pracować za pomocą rąk


Waiter ought to be calm and patient
Lawyer ought to be reliable and with imagination
Bus driver ought to be brave , calm and patient
Bodyguard ought to be brave, calm and patient.
Shop assistant ought to be calm and with imagination.
2009-11-01T18:20:39+01:00
Podrorzuj duzo
miec dobre pensje
uzyj komputera
pracuj w domu
praca od 9 ado 5
zacznij z samego rana
pracuj na czesci etapy
pracuj na dworze
praca za zmianami
pracuj długie godz
nos mundurek
praca ich rekami