Z gramatyki :
Popraw błędy w podanych wypowiedzeniach. :

1) Przełamawszy pierwsze lody, rozmowa stała się bardziej swobodniejsza.

2) Pędząc jak wicher powoli, tracił siły.

3) Biegnąc co tchu na pociąg,zatrzymał mnie policjant.

4) Dostawszy stypendium, woda sodowa uderzyła mu do głowy.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T12:41:25+02:00
1) Przełamawszy pierwsze lody, rozmowa stała się swobodniejsza.
2) Pędząc jak wicher, powoli tracił siły.
3) Biegnąc co tchu na pociąg, zostałem zatrzymany przez policjanta.
4) Kiedy dostało stypendium, woda sodowa uderzyła mu do głowy.
5 4 5
  • Użytkownik Zadane
2010-03-31T13:05:39+02:00
1) Przełamawszy pierwsze lody, rozmowa stała się bardziej swobodna
2) Pędząc jak wicher, powoli tracił siły
3) Gdy biegłem co tchu na pociąg, zatrzymał mnie policjant
4) Gdy dostał stypendium, woda sodowa uderzyła mu do głowy.
3 4 3