Odpowiedzi

2010-03-31T13:11:34+02:00
Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych życzę Wszystkiego Najlepszego. Miłych chwil spędzonych w gronie rodziny. Mokrego śmingusa dyngusa, smacznej święconki. Ciesz/cieszcie się ze zmartwychwstania Pańskiego jeszcze bardziej niż w ubiegłym roku. Niech to będą chwile zadumy i świątecznej atmosfery.


Liczę na najj ;*
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T13:41:01+02:00
Wszyskiego Najlepszego z okazji Wielkanocy. Dużo szczęścia, zdrowia, pomyslnosci. Aby ten czas mile był spędzony. Abyście sie razem wspierali i z ochotą częstowali się różnymi pokarmami, szczególnie barankiem. Zycze jeszcze abyście cieszyli sie każdą chwilą tego ważnego dnia.

Może być?
5 4 5
2010-03-31T13:44:11+02:00
Wszystkiego Najlepszego z okazji nadchodzących świąt Wielkanocnych, żebyście się nawzajem wspierali w tych dobrych i złych chwilach, aby wam święconka smakowała. Dużo szczęścia zdrowia,pomyślności, radości. Aby ten dzień był wspólnie spędzony z rodziną. Wszystkiego Najlepszego !!


może być?? ;)
4 3 4