Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T14:13:52+02:00
Pierwsze co pomyślalam to duze zalzawione oczy dziecka a w nich narysowana pijana matka z butelka w reku..
1 5 1
2010-03-31T14:14:03+02:00
Napisz np. ze dziecko mialo jakies kolopty i nie nie moglo polegac na mamie
2010-03-31T14:19:57+02:00
Matka w oczach dziecka zawsze jest wszystko wiedzącym guru.

Możesz więc narysować na pierwszym planie dziecko wystraszone, to jego pierwszy dzień w szkole (na ścianie umieść kalendarz z datą pierwszego września) i matkę w postaci takiego aniola stróża ze skrzydłami, która kuca przed nim i tłumaczy, że powinien tam iść.

Symbolika tego, że matka wie najlepiej o tym co najważniejsze dla jej dziecka