Kochani chodzi o taką karteczke z mnożeniem i dzieleniem uł. dziesiętnych . ; ]

2,3 × 0,6 =
6,28 × 1,5 =
3,35 × 0,4 =
1,04 × 57,5 =
4,28 × 20 =
98 × 0,5 =
1070 × 0, 3 =
0 ,4 × 0,8 =
0,3 × 0,2 =
8150 × 0,4 =
40,5 × 1,2 =
1,5 0,6 =

=====

24 × 0,5 =
270 × 0,3 =
33 × 300 =
2400 × 0 ,02 =
95 × 0,4 =
180,24 × 25 =
0 , 59 × 100 =
20 × 1,6 =
0,3 × 2100 =
30400 × 1,2 =
1088 × 12 , 5 =

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T14:34:40+02:00
2,3 × 0,6 =1,38
6,28 × 1,5 =9,42
3,35 × 0,4 =1,34
1,04 × 57,5 =59,8
4,28 × 20 =85,6
98 × 0,5 =49
1070 × 0, 3 =321
0 ,4 × 0,8 =0,32
0,3 × 0,2 =0,06
8150 × 0,4 =3260
40,5 × 1,2 =48,6
1,5 0,6 =0,9

24 × 0,5 =12
270 × 0,3 =81
33 × 300 =9900
2400 × 0 ,02 =48
95 × 0,4 =38
180,24 × 25 =4506
0 , 59 × 100 =59
20 × 1,6 =32
0,3 × 2100 =630
30400 × 1,2 =36480
1088 × 12 , 5 =13600
2010-03-31T14:40:55+02:00
2,3 × 0,6 = 1,38
6,28 × 1,5 = 9,42
3,35 × 0,4 = 1,34
1,04 × 57,5 = 59,8
4,28 × 20 = 85,6
98 × 0,5 = 49
1070 × 0, 3 = 321
0 ,4 × 0,8 = 0,32
0,3 × 0,2 = 0,06
8150 × 0,4 = 3260
40,5 × 1,2 = 48,6
1,5 x 0,6 = 0,9

=====

24 × 0,5 = 12
270 × 0,3 = 81
33 × 300 = 9900
2400 × 0 ,02 = 48
95 × 0,4 = 38
180,24 × 25 = 4506
0 , 59 × 100 = 59
20 × 1,6 = 32
0,3 × 2100 = 630
30400 × 1,2 = 36480
1088 × 12 , 5 = 13600