Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Yeu
  • Rozwiązujący
2010-04-02T00:12:51+02:00
Rano:
- myję twarz woda
- nakładam piankę na twarz (bądź czego am używasz)
- golę sie starannie
- przemywam twarz woda lub jakims zelem
- nakładam krem po goleniu
- stosuje krem do nawilżania skóry
- możliwa poranna kąpiel
- po kąpieli robię peeling, aby usunąć zbędny naskórek
- aby utrzymać przyjemny zapach na cały dzień "psikam" sie perfumami lub antyperspirantem
zawsze:
- po każdym posiłku myję zęby (albo chociaż dwa razy dziennie)
- myję ręcę
wieczorem:
- wieczorna kąpiel
- nakładam na skórę balsam aby była miękka i nawilżona
2010-04-02T00:26:31+02:00
Higiena mojej skóry.

Rano używam kremu do twarzy, oraz maści antybakteryjnej.

Przedtem jednak myję twarz mydłem.

Potem myję się pod prysznicem, żel do mycia ciała.

Aktywnie trenuję koszykówkę, więc po każdym treningu myję całe ciało. Golę się pod pachami, ponieważ to hamuje powstawanie potu.

Wieczorem myję twarz i używam toniku oraz maści cynkowej.

Biorę też antyperspiranty renomowanych firm.

Zdarza się po myciu pod prysznicem wziąć peeling do twarzy.

Pozdrawiam serdecznie.

Proszę o najlepszą.