TU W ZAŁĄCZNIKU JEST SPRAWDZIAN Z MATEMATYKI KL. 3 GIMNAZJUM POWTORZENIOWY PRZED SPRAWDZIANEM KWIETNIOWYM!
TO JEST SPRAWDZIAN MOJEJ KOLEZANKI KTORA WZIELA GO DO DOMU A JA JESZCZE GO NIE PISALAM PROSZE O ROZWIAZANIE I WSZYSTKIE OBLICZENIA!!!!
Z GÓRY DZIEKUJE!! :)

ODPOWIEDZI JAKIE MAJĄ WYJSC TO:
1-a 2-c 3-a 4-b 5-d 6-d
7- 255zł. 8- 10,40,4 9- o 3,2km
10- 400sadzonek 11- 102tyś. 500zł.

2

Odpowiedzi

2010-03-31T15:13:59+02:00
7.
180 - 30 = 150cm=1,5m
120-20=100cm=1m
1m*1,5m=1,5m²
P=1,5 *170zł= 255zł
9.
6/x = 5/4
5x = 24 / 5
x = 4,8km

5/5 = 5+4 /y
5y= 5 (5+4)
5y = 25+20
5y = 45 / 5
y = 9km

5+4,8 = 9,8km
4+9=13km
13km-9,8km= 3,2km
Odp ; jest dłuższa o 3,2 km

10.
6²+8²=x²
36+64 = x²
√100=√x²
x=10m

Obw = 10*4=40m = 4000cm

4000:10 = 400
Odp zakupiono 400 sadzonek

4000 - 100%
100 = x%
100*100% / 4000 = 10000 / 4000 = 2,5%

100 000zł * 2,5% = 250 000 / 100 = 2500zł
100 000zł + 2 500zł = 102 500zł

odp ; bedzie musiała zwrócić 102 500zł

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-31T15:32:03+02:00